perjantai 23. marraskuuta 2012

Maailmanvalloitus jatkuu!

Current location: City Hotel, Hannover, Germany

Kaikenlaisia juttuja sitä pienen ihmisen matkalle osuukin! Seuraavan kuukauden tuun siis pitämään residenssiä tässä edellä mainitsemassani hotellissa, ehkä maailman pienimmässä hotellihuoneessa. Ihan söötti tää kyllä on ja ajaa asiansa. En nyt saa tähän mitään kuvia näköjään, koska mun puhelin ei suostu yhteistyöhön tän läppärin kanssa. Kattokaa facebookista.

Jos nyt joku vielä ei tiedä mitä teen täällä, ni töitä. Joulumarkkinoilla oon joku muka-päällikkö. Tulin vasta tänään, joten huomenna selviää konkreettisemmin mitä mun pitäs oikeesti tehä. En puhu saksaa, mut ei mun tartte. Oon niin ihana, et pärjään ilmanki.

Mua pelotti ihan hirveen paljon lähtöä edeltävänä päivänä, ei oo varmaan koskaan pelottanu niin paljon. Ees sillon ekalla Englannin reissulla, tai sit aika vaan kultaa muistot. Pelko ja Kontinen myös vie mun yöunet, mut otin sit viime yönä omassa sängyssä tuplana takasin, kyllä maistu <3 Eilen siis matkasin jo Levin kotoa Tuusulan kotiin ja tänään tänne.

Ekaa kertaa ikinä meinasin Köpiksessä myöhästyä vaihtolennolta jonku ihme ajatuskatkoksen takia, don't ask. Istuin tyytyväisenä Starbucksissa evästämässä kun yhtäkkiä kuulutettiin viimesiä matkustajia Hannoverin lennolle. HUPS! Onneks portti oli näköetäisyydellä, joten vahingoilta vältyttiin. Henkiset vahingot oli tosin edessä ihan pian.... Se lentokone... Paperilennokit on isompia kun se!! Mun matkalaukku on isompi kun se!! Sardiinirasia on isompi kun se!! Tartti suurennuslasin että ylipäänsä löysi sen vehkeen sieltä lentokentältä!! A P U A !! Olin ihan varma, et eessä ois tunti ihan helvetillistä turbulenssivuoristorataa joka päättyy varmaan kuolemaan.... Mut pakko todeta näin jälkikäteen, hengissä selvinneenä, että olipahan ehkä tasasin kyyti koskaan. Tosin onhan se nyt melko erikoisen tuntusta kun vielä ilmassa ollessa kesken nousua tuntee kun se kone kiihdyttää. Ekaan varttiin en uskaltanu myöskään liikkua milliäkään, koska epäilemättä se kone ois menettäny tasapainonsa ja joutunu hallitsemattomaan laakakierteeseen, niinku Tomppa Top Gunissa. Paluumatkalla on eessä vielä lyhyempi lento, että saa nähä millä tulitikkuaskilla sitä sit lennetään. Mun matkalaukku tulee sillä kertaa saleen bussilla perässä..

Tänään ei vielä ollu mitään velvollisuuksia, mut käytiin Svenin kans kyllä tutustumaan tuleviin työhuudeihin. Huominen on aikaa saada paikat kasaan, sunnuntaina tulee lehdistö ja maanantaina on avajaiset. Ja tottakai myös tutustuin meidän kantakuppilaan oluen merkeissä. Ja olipahan hyvää.

Huomenna henksubreku klo 8 (yrjöttävän aikasta) ja siitä se lähtee! Palaan astialle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti